Publicerad: 2017-09-12
Workshop

6 oktober 2017
Workshop med Malmö Högskola

Kundresa, varför och hur?

WEBB2

Varmt välkommen på workshop tillsammans med Malmö Högskola den 6 oktober i Malmö!

Ta chansen att aktivt delta i en workshop för att lära dig mer om servicedesign och kundresor! Bli inspirerad i hur du bättre kan förstå kundens upplevelse och behov genom kundcentrerade arbetssätt, metoder och verktyg. Du får även kunskap kring hur kundinsikter kan användas för att driva fram en iterativ innovationsprocess.

Du får prova på:

  • Semistrukturerad interjvuteknik med aktivt lyssnande
  • Öva på förmåga att förstå bakomliggande behov
  • Ta fram kundresekarta

Workshopen görs i samarbete med Malmö Högskola och du kommer att delta tillsammans med studenter tillhörande Malmö Högskolas program inom interaktionsdesign, grafisk design och produktdesign.

När?: Den 6 oktober, mellan 13:00-16:00
Plats: Malmö Högskola, Citadellsvägen 7 (Gäddan), lokal: Storm
Kostnad: Fritt inträde
För vem?: Alla som är nyfikna på kundcentrerad servicedesign, kundresemetodik och befinner sig i Malmö!

Anmäl dig via formuläret nedan.
Begränsat med platser – först till kvarn! Sista anmälningsdag 29 september