Transformator Design / Utbildning / För din verksamhet – Fördjupningskurser

Fördjupningskurser

För att kunna implementera ett kundcentrerat arbetssätt kan er organisation ha särskilda utmaningar - vilket vi givetvis vill hjälpa er att lösa. Våra skräddarsydda utbildningar tas fram i samråd med er, med era särskilda behov i fokus. Det kan exempelvis handla om fördjupningskurs inom särskilda delar av servicedesignmetoden, som till exempel samtalsteknik, idégenerering eller kundresan.

Vi erbjuder fördjupningskurser i bl.a:

  • Samtalsteknik
  • Kartlägg kunden med kundresa
  • Samskapa lösningar med kund
  • Idégenerera utifrån kundbehov
  • Facilitera workshops
  • Analysera, kommunicera och paketera kundinsikter

KONTAKT

Låter det intressant?

Skicka gärna en förfrågan via kontaktformuläret. Så kan vi tillsammans titta på vilka utmaningar ni står inför och vad ni vill uppnå med er utbildningssatsning.

Stefan_Borell

Stefan Borell

Servicedesign

Servicedesigner/utbildningsansvarig

+46 76 345 56 67
stefan.borell@transformatordesign.se

Jag vill bli kontaktad för mer information om era fördjupningskurser

telenor_cirkel
collectum_cirkel
eon_cirkel
unionen_cirkel
socialstyrelsen_cirkel
nacka_cirkel
SEB_cirkel
svenska-spel_cirkel
bolagsverket_cirkel
naturvardsverket_cirkel
skatteverket_cirkel
SAS_cirkel
spp_cirkel
systembolaget_cirkel
agria_cirkel
folksam_cirkel
apoteket_cirkel
SKL_cirkel
SCB_cirkel